רוזליין

רוזי דבוש

היי! אני רוזי, וזכיתי להיות חלק מצוות מופלא המציע פתרונות טבעיים למגוון בעיות בריאות נפוצות. המוצרים שלנו מבוססים על צמחי מרפא ושמנים אתריים מובחרים.
סייענו כבר לאלפי לקוחות ברחבי הארץ והעולם בריפוי ומניעת מחלות  (גם במצבים קשים) ויכולים לעזור גם לך!

369.00

189.00

מיוצר בישראל

מיוצר בישראל

לא נוסה על בעלי חיים

לא נוסה על בעלי חיים

מוצרים טבעיים

רכיבים טבעיים

באישור משרד הבריאות הישראלי

באישור משרד הבריאות הישראלי

אנחנו תמיד שמחים לשמוע מכם ולעזור בכל מה שאפשר!

צפצופים באוזניים

צפצופים באוזניים: סקירה מלאה, תסמינים ודרכי טיפול

צפצופים באוזניים, הידועים גם כטיניטוס, הם תופעה שבה אדם שומע קולות או רעשים באוזניים ללא גירוי חיצוני ממשי. תחושה זו יכולה להתפרש כצפצוף, זמזום, שריקה, קליקים, או אפילו רעשי פעמון. טיניטוס אינו מחלה בפני עצמו, אלא תסמין של מגוון רחב של תנאים בריאותיים, כגון: נזק לעצבי השמיעה, חשיפה לרעש חזק, זיהומים באוזן, חסימות בתעלת האוזן, שינויים במבנה האוזן האמצעית, או עלייה בלחץ דם. לעיתים צפצופים באוזניים יכולים להיות תוצאה של שינויים באיזון הכימי במוח או פגיעה עצבית. חלק מהאנשים חווים טיניטוס באופן קבוע, בעוד אחרים חווים אותו באופן זמני או בצורה פחות קבועה. טיפול בצפצופים באוזניים תלוי בגורם היסודי ויכול לכלול טיפולים רפואיים, שימוש במכשירי שמיעה, טיפול ניהולי ברעש, טיפול פסיכולוגי, ותרגול של טכניקות הפחתת מתח.

 

צפצופים באוזניים
צפצופים באוזניים

 

צפצופים באוזניים: למה זה קורה?

צפצופים באוזניים, או טיניטוס, הם תופעה שבה אדם חש רעשים או צלילים לא קיימים באוזניים. התופעה יכולה להופיע בצורת צפצוף, זמזום, שריקה, או אפילו קולות הדמייתיים. אך מה הם הגורמים לכך? טיניטוס יכול להתרחש כתוצאה של מגוון גורמים רפואיים ופיזיולוגיים. חלק מהגורמים הנפוצים כוללים נזק לעצבי השמיעה בעקבות חשיפה ממושכת לרעש חזק, זיהומים באוזן, שינויים במבנה האוזן האמצעית, עלייה בלחץ דם, או אף שינויים באיזון הכימי במוח. ישנם גם מקרים שבהם הגורם אינו ידוע. למרות שטיניטוס אינו מחלה בפני עצמו, הוא יכול להיות מטריד ולהשפיע על איכות החיים. לכן, חשוב להבין את הגורמים השונים שמאחורי התופעה ולחפש דרכי טיפול והקלה אפשריות.

 

צפצופים באוזניים: התסמינים הנפוצים

תסמיני טיניטוס, או צפצופים באוזניים, יכולים להשתנות באופן משמעותי בין אדם לאדם. התסמינים כוללים את הרעשים או הצלילים שנשמעים באוזניים ללא מקור חיצוני. הצלילים האלה יכולים להתקיים בצורות שונות: כצפצופים, זמזומים, שריקות, קליקים או אפילו קולות דמויי פעמון. חלק מהאנשים מתארים את התחושה כדמויית מוזיקה או זמזום חשמלי. חשוב לציין שהתסמינים יכולים להיות קבועים או להופיע באופן זמני. כמו כן, חוויית הטיניטוס יכולה להשתנות במהלך היום ולהיות יותר מובהקת בשקט סביבתי. תסמינים אלה יכולים להשפיע על יכולת השמיעה, על איכות השינה ועל רמת הריכוז. במקרים מסוימים, טיניטוס יכול גם לגרום לחרדה או דיכאון. לעיתים, התסמינים מלווים באובדן שמיעה או קושי בהבחנה בין צלילים. זיהוי מוקדם של תסמינים אלו והתייעצות עם מומחה יכולים לסייע בניהול המצב ולקדם טיפול מתאים.

 

דרכי טיפול בצפצופים באוזניים

ישנן מספר דרכי טיפול בטיניטוס, או צפצופים באוזניים, שיכולות לעזור להקל על התסמינים ולשפר את איכות החיים:

  1. טיפול רפואי: במקרים של טיניטוס שנגרם על ידי בעיות רפואיות ספציפיות, כגון זיהומים באוזן או חסימות, טיפול רפואי ממוקד יכול להיות הכרחי.
  2. שימוש במכשירי שמיעה: לאנשים עם אובדן שמיעה, מכשירי שמיעה יכולים לעזור להקל על הטיניטוס.
  3. טיפול צלילי: שימוש בצלילים או מוזיקה רקע עדינה יכול לעזור להסיח את הדעת מהצפצופים.
  4. טיפול קוגניטיבי-התנהגותי: מטרת הטיפול היא לשנות את תגובת האדם לטיניטוס ולעזור לו לנהל את התחושות המטרידות בצורה טובה יותר.
  5. תרגול רגיעה ומדיטציה: טכניקות כגון יוגה, תרגולי נשימה, ומדיטציה יכולות להפחית מתח וחרדה, מה שיכול להקל על התסמינים של טיניטוס.
  6. שינויים באורח החיים: כמו להימנע מחשיפה לרעשים חזקים, לשמור על תזונה מאוזנת ולהימנע ממוצרים מסוימים שיכולים להחמיר את התסמינים, כגון קפאין ואלכוהול.
  7. תוספי תזונה וצמחי מרפא: ישנם תוספי תזונה וצמחים, כגון גינקו בילובה, הנחשבים לעזור לחלק מהאנשים, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני שימוש.
  8. טיפול פסיכולוגי: במקרים שבהם הטיניטוס גורם לחרדה או דיכאון, טיפול פסיכולוגי יכול לעזור.
  9. תמיכה וייעוץ: לעיתים, פשוט לדבר עם מישהו שמבין בתופעה או להצטרף לקבוצת תמיכה יכול להיות מועיל מאוד.

 

צפצופים באוזניים
צפצופים באוזניים

 

הפתרון הטבעי לצפצופים: טיפול חדשני מבית רוזליין

הפתרון הטבעי של רוזליין לצפצופים באוזניים הוא תמצית שמן טבעית, מיועדת לטיפול בתופעת טינטון. הפורמולה משלבת רכיבים טבעיים כמו שמן זית, לבנדר, מרווה ורוזמרין, הידועים בסגולותיהם הרפואיות והמרגיעות. כאשר נעשה בה שימוש כפי המלצת היצרן, נמצא שהתמצית מסייעת בקלת תחושת הצפצופים ובשיפור איכות החיים. הטיפול באמצעות התמצית הטבעית זכה לביקורות חיוביות ממשתמשים שחוו שיפור במצבם. לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

המלצות ועדויות של לקוחות בכל רחבי הרשת

מאות ביקורות על מוצרי רוזליין ברחבי הרשת…..את כל ההמלצות ניתן לראות בעמוד הפייסבוק  רוזי דבוש – רוזליין קוסמטיקה טבעית Rozline והמלצות בגוגל 

Noa Cohen Israeli
Noa Cohen Israeli
פיסורה טיפול טבעי
קרא עוד
רוזי המדהימה שלי, שירות ויחס יוצא דופן! כיף כל פעם לחזור ולרכוש. תמיד עוזרת מייעצת ממליצה ומתעניינת! הצילה אותי אחרי הלידה של הבן שלי עם ערכת קרם שיקומית!! כל מי שלאחר לידה סובלת מפיסורה ממליצה!!! עושה פלאים. רוזי את המלאך שלי אין עליך!
Bosmat Mor
Bosmat Mor
קרם לילה אנטיאייג'ינג טבעי
קרא עוד
חברה המליצה לי על קרם שקנתה לפני כמה שנים ואני התמכרתי!! קודם כל באישה הקסומה שענתה לי על כל שאלה ובקשה, המרגע הראשון אפשר להבין כמה היא מחוברת למקצוע ועושה הכל מאהבה.מייעצת ודואגת, אישה נדירה שהיא כולה נשמה וחומרים שאין כמותם, איכותיים ברמה הגבוה ביותר! ממליצה מאוד מאוד לנסות ולהתמכר💖
Revital Mantzur
Revital Mantzur
קוסמטיקה טבעית + משחה לטחורים
קרא עוד
ממליצה בחום על רוזי ליין אני רוכשת ממנה מס מוצרים כמו קרם פנים עם חומצה היאלרונית וקלוגן וכן משחה לטיפול בטחורים מסיכת חימר סבון פנים ואני מאוד מאוד מרוצה מאיכות המוצרים ומהשירות המדהים והחם.
צביה שניאק חממי
צביה שניאק חממי
קוסמטיקה טבעית
קרא עוד
אין על המוצרים של רוזי! חומרי גלם טבעיים ומשובחים ללא תוספות של כימיקלים מיותרים. קוסמטיקה טבעית במיטבה! התוצאות נראות על העור מחירים נוחים, שירות אדיב ומהיר תענוג אמיתי👌 ממליצה בחום!!!
אריאלה ברטונוב
אריאלה ברטונוב
סרום לפנים נר הלילה
קרא עוד
אחרי שנים רבות של שימוש בשמן סרום, והרבה מאוד אכזבות, גיליתי את הסרום המועשר בנר הלילה של רוזליין. ואז הבנתי שעד היום השתמשתי בחומרים מעובדים, לא נעימים לעור, ולא מייצרים את הרכות השמנונית שהעור צמא אליה. אני ועור הפנים שלי ממליצים לכולכן לנסות את תכשיר הפלא ולהתענג עליו, כמוני.
Zipi Gerbi
Zipi Gerbi
קרם לילה אנטיאייג'ינג טבעי
קרא עוד
רוזיטה יקרה כמה כייף שניסיתי ואני נהנית וממש מכירה למוצרים הנהדרים שלך. אני מכורה לסרום שלך הוא נותן חוויה מדהימה של רכות מלטפת את העור, אין מילים לתאר כמה שהוא שווה!!! קרם הלילה שלך הוא מתנה נהדרת לעור הפנים לפני השינה ואני לא מוותרת עליו. וקרם הפנים האנטי אייג׳ינג נפלא ונעים. לאחרונה נשאלתי אם עשיתי בוטוקס... כמובן ששיתפתי שאני משתמשת במוצרים שלך כבר כמה שנים ומרגישה שהעור אוהב אותם מאוד❤️
Zipi Gerbi
Zipi Gerbi
סבון הרמב"ם
קרא עוד
מומלץ! מומלץ! מומלץ! השתמשתי בסבון הרמבם שלה לניקוי הפנים ומעור מלא אקנה ופצעונים העור נהיה הרבה יותר חלק ונקי! כל המוצרים נרקחים על ידי רוזי באופן אישי מחומרים טבעיים שמשקמים את העור ממליצה בחום!
Osnat Sheetrit
Osnat Sheetrit
שמן ארומתרפי להקלה בכאב Painol
קרא עוד
ממליצה בחום, הגעתי עם כאבי תופת ויצאתי עם שמן פלאים שהעביר את כאביי בחמש דקות! בנוסף אני רוצה לציין את יושרה והגינותה של רוזי, שמטרתה האמיתית היא קודם כל לעזור לאנשים ולהקל על סבלם. תבורכי! הכרתי מלאכית. תודה על הכל!!!❤️🌹
הקודם
הבא