איך להתמודד עם צפצופים באוזניים?

האם שמעתם צפצופים וצלילים שאף אחד אחר לא יכול לשמוע?  יכול להיות שזה צליל זמזום, צליל של שריקה, רעש באוזן כמו בועות, צפצופים, רעש של רוח. הרעשים עשויים להשמע כל הזמן, או לסירוגין. יש אנשים ששומעים צפצופים במשך מספר שעות.  אחרים יכולים להתקע עם הרעשים כל החיים.  מצב זה נקרא בשפה הרפאית “טינטון”.

בשנה האחרונה דיווחים של כ-  10% מהמבוגרים אשר חווים טינטון שנמשך לפחות חמש דקות.  הרעש יכול להיות רך או חזק, גבוה או נמוך. ישנם מצבים ששומעים את הרעשים באוזן אחת או בשתיהן בו זמנית.  אם  המצב מחמיר או לא עובר,  טינטון יכול לגרום לקשיי שמיעה, ריכוז  ואפילו לבעיות שינה.

צפצופים באוזניים סיבות

למה יש צפצופים באוזניים?  לרב,  טינטון אינו מהווה סימן לבעיה בריאותית חמורה.  אנשים רבים חווים צפצופים באוזניים באופן זמני אחרי מסיבה ולאחר חשיפה לרעש חזק.  חשיפה לרעש חזק היא סיבה נפוצה מאוד. עם זאת, מצב של צפצופים באוזניים  יכול להעיד על פגיעה באוזן הפנימית ובקשריה למוח.

ידוע גם ש אנשים שעובדים בסביבה רועשת עלולים לפתח עם הזמן נזקי שמיעה וטינטון.  כמה דוגמאות הן מוזיקאים, עובדי מפעל ובנייה.

בנוסף גם הזדקנות ותרופות רבות, כמו אספירין, גם מגבירים את הסיכון לטינטון . יותר מ-200 תרופות ידועות כגורמות לטינטון כאשר מתחילים או מפסיקים ליטול אותן.

אנשים רבים עם ירידה דרסטית בשמיעה חווים טינטון,  אך לא ברור מדוע.

מתח וחוסר שינה עשויים להחמיר את הטינטון

בקצרה, המצבים הבאים מגדילים את הסיכון לתופעת צפצופים באוזניים:

  • חשיפה לרעש חזק
  • פגיעה באוזן הפנימית ובקשריה למוח
  • תרופות מסויימות – התחלה או הפסקה שלהן.
  • עבודה בסביבה רועשת לאורך זמן
  • ירידה דרסטית בשמיעה
  • מתח
  • חוסר שינה
  • זיקנה

דבר ראשון - בדיקה רפואית

אם אתם חווים טינטון, דבר ראשון פנו לרופא אף אוזן גרון.  נכון להיום, אין שום בדיקה שעושים כדי לאבחן טינטון.  עם זאת, רופא יכול לבדוק או לשלול סיבות אפשריות.  הם יכולים לראות אם משהו חוסם את תעלת האוזן שלך.

אם לא נמצא דבר, הוא עשוי להפנות לאודיולוג לבדיקת שמיעה על מנת לברר אם יש לכם ירידה דרסטית בשמיעה. במקרה זה מכשירי שמיעה או טיפולים כירורגיים עשויים לעזור.

אתם יכולים גם לבדוק אם יש תרופות שאתם נוטלים או הפסקתם ליטול, אשר יכולות  לגרום לציפצופים באוזניים.

נכון להיום, אין תרופה ברפואה הקונבנציונלית לטינטון, אך יש מענה ברפואה המשלימה.

 

טינטון - טיפול טבעי יעיל

הרפואה המשלימה סיפקה דרך טבעיות לטיפול בטינטון.  ישנם רכיבים צמחיים תומכים, שעשויים לטפל ולהקל על התופעה.  שילוב של תמציות בריכוז גבוה של לבנדר, שמן זית מרווה ורוזמרין נמצאו יעילים ביותר.  מטופלים אשר השתמשו בתמצית לטינטון במשך 3 חודשים רצופים לפחות   דיווחו על שיפור משמעותי. מדובר בשמנים טבעיים המופקים מצמחים והשילוב שלהם מהווה טיפול טבעי יעיל. הפורמולה פועלת לתקינות מערכת העצבים של האוזן ועשויה לעורר את העצב השמיעה . בכך לספק הקלה בתופעת צפצופים באוזניים על כל תסמיניו.

צפצופים באוזניים

מחקר קליני בנושא צפצופים באוזניים

בניסוי הקליני הגדול מסוגו, החוקרים הראו ששילוב קול וגירוי חשמלי של הלשון יכול להפחית משמעותית את הטינטון, המתואר בדרך כלל כ”צלצולים באוזניים”. הם גם מצאו כי ההשפעות טיפוליות יכולות להישמר עד 12 חודשים לאחר הטיפול.

קרא עוד על המחקר (באנגלית) 

המלצות לסובלים מטינטון

חיים עם טינטון ? ריכזנו המלצות עבורכם:

  • הגנו על השמיעה שלכם. רעשים חזקים יכולים לגרום או להחמיר טינטון. שמור על עוצמת הקול נמוכה בעת האזנה למוזיקה או צפייה בטלוויזיה. חבשו אטמי אוזניים או אטמי אוזניים אם אתם נמצאים בסביבה רועשת. התרחק מרעשים חזקים ככל האפשר.
  • נסו טיפול טבעי, ישנן צמחים מסויימים שעשויים לעזור. אנשים רבים שסבלו במשך שנים מטינטון, והשתמשו בתמצית ייעודית של חברת רוזליין ברציפות במשך כ 3 חודשים , דיווחו על הקלה ושיפור משמעותי בטינטון.
  • נסו טיפול קולי. רעשי רקע, מאווררים או מוזיקה שקטה יכולים לעזור להסוות טינטון.
  • ללמוד דברים שיעזרו לכם להירגע במהלך היום או להירדם בלילה. עשוי להיעזר במיינדפולנס, מדיטציות, יוגה. מתח וחוסר שינה יכולים להחמיר את הטינטון.
  • השתמשו במכשירי שמיעה או בשתלי שבלול. עבור אנשים עם אובדן שמיעה וטינטון, מכשירי שמיעה או שתלי שבלול יכולים לעזור לשני הבעיות.

 

שאלות נפוצות

בוודאי ניתן ואף רצוי. אני מייעצת באהבה ומלווה  אישית את לקוחותיי

אשמח לקבל מכם הודעת וואטסאפ ואני זמינה לכם בטלפון 052-6818263 

יש לטפטף לתוך כל אוזן טיפה אחת פעמיים ביום.

המחיר של שמן ארומה אוטיטיס 199 ₪,

כולל משלוח לנקודת איסוף חינם.

אנשים רבים שסבלו במשך שנים מטינטון, והשתמשו בתמצית ייעודית של חברת רוזליין ברציפות במשך כ 3 חודשים – דיווחו על הקלה ושיפור משמעותי בטינטון.

שילוב של תמציות צמחים בריכוז גבוהה של לבנדר, מרווה, רוזמרין ושמן זית.

משלוח חינם לנקודת איסוף – למעלה מ 400 נקודות איסוף ברחבי הארץ, מצאו את נקודת האיסוף הקרובה לביתכם: https://www.pickuppoint.co.il/?page_id=429#pointsPickup

כן, כשר בהשגחת חוג חתם סופר – פתח תקווה

לא, כרגע אינני מציעה משלוחים לחו”ל

צפצופים באוזניים Tinnitus

המלצות ועדויות של לקוחות בכל רחבי הרשת

מאות ביקורות על מוצרי רוזליין ברחבי הרשת…..את כל ההמלצות ניתן לראות בעמוד הפייסבוק  רוזי דבוש – רוזליין קוסמטיקה טבעית Rozline והמלצות בגוגל 

Noa Cohen Israeli
Noa Cohen Israeli
פיסורה טיפול טבעי
קרא עוד
רוזי המדהימה שלי, שירות ויחס יוצא דופן! כיף כל פעם לחזור ולרכוש. תמיד עוזרת מייעצת ממליצה ומתעניינת! הצילה אותי אחרי הלידה של הבן שלי עם ערכת קרם שיקומית!! כל מי שלאחר לידה סובלת מפיסורה ממליצה!!! עושה פלאים. רוזי את המלאך שלי אין עליך!
Bosmat Mor
Bosmat Mor
קרם לילה אנטיאייג'ינג טבעי
קרא עוד
חברה המליצה לי על קרם שקנתה לפני כמה שנים ואני התמכרתי!! קודם כל באישה הקסומה שענתה לי על כל שאלה ובקשה, המרגע הראשון אפשר להבין כמה היא מחוברת למקצוע ועושה הכל מאהבה.מייעצת ודואגת, אישה נדירה שהיא כולה נשמה וחומרים שאין כמותם, איכותיים ברמה הגבוה ביותר! ממליצה מאוד מאוד לנסות ולהתמכר💖
Revital Mantzur
Revital Mantzur
קוסמטיקה טבעית + משחה לטחורים
קרא עוד
ממליצה בחום על רוזי ליין אני רוכשת ממנה מס מוצרים כמו קרם פנים עם חומצה היאלרונית וקלוגן וכן משחה לטיפול בטחורים מסיכת חימר סבון פנים ואני מאוד מאוד מרוצה מאיכות המוצרים ומהשירות המדהים והחם.
צביה שניאק חממי
צביה שניאק חממי
קוסמטיקה טבעית
קרא עוד
אין על המוצרים של רוזי! חומרי גלם טבעיים ומשובחים ללא תוספות של כימיקלים מיותרים. קוסמטיקה טבעית במיטבה! התוצאות נראות על העור מחירים נוחים, שירות אדיב ומהיר תענוג אמיתי👌 ממליצה בחום!!!
אריאלה ברטונוב
אריאלה ברטונוב
סרום לפנים נר הלילה
קרא עוד
אחרי שנים רבות של שימוש בשמן סרום, והרבה מאוד אכזבות, גיליתי את הסרום המועשר בנר הלילה של רוזליין. ואז הבנתי שעד היום השתמשתי בחומרים מעובדים, לא נעימים לעור, ולא מייצרים את הרכות השמנונית שהעור צמא אליה. אני ועור הפנים שלי ממליצים לכולכן לנסות את תכשיר הפלא ולהתענג עליו, כמוני.
Zipi Gerbi
Zipi Gerbi
קרם לילה אנטיאייג'ינג טבעי
קרא עוד
רוזיטה יקרה כמה כייף שניסיתי ואני נהנית וממש מכירה למוצרים הנהדרים שלך. אני מכורה לסרום שלך הוא נותן חוויה מדהימה של רכות מלטפת את העור, אין מילים לתאר כמה שהוא שווה!!! קרם הלילה שלך הוא מתנה נהדרת לעור הפנים לפני השינה ואני לא מוותרת עליו. וקרם הפנים האנטי אייג׳ינג נפלא ונעים. לאחרונה נשאלתי אם עשיתי בוטוקס... כמובן ששיתפתי שאני משתמשת במוצרים שלך כבר כמה שנים ומרגישה שהעור אוהב אותם מאוד❤️
Zipi Gerbi
Zipi Gerbi
סבון הרמב"ם
קרא עוד
מומלץ! מומלץ! מומלץ! השתמשתי בסבון הרמבם שלה לניקוי הפנים ומעור מלא אקנה ופצעונים העור נהיה הרבה יותר חלק ונקי! כל המוצרים נרקחים על ידי רוזי באופן אישי מחומרים טבעיים שמשקמים את העור ממליצה בחום!
Osnat Sheetrit
Osnat Sheetrit
שמן ארומתרפי להקלה בכאב Painol
קרא עוד
ממליצה בחום, הגעתי עם כאבי תופת ויצאתי עם שמן פלאים שהעביר את כאביי בחמש דקות! בנוסף אני רוצה לציין את יושרה והגינותה של רוזי, שמטרתה האמיתית היא קודם כל לעזור לאנשים ולהקל על סבלם. תבורכי! הכרתי מלאכית. תודה על הכל!!!❤️🌹
הקודם
הבא

מתכונים

מתכונים - תרופות סבתא , איך להכין בעצמך קוסמטיקה טבעית ומזון בריא. בקרוב נעדכן ונחדש עוד מתכונים

הבלוג של רוזליין

מאמרים מעניינים ומקצועיים תוכן מקורי שיעמיק את הידע על טיפולים טבעיים בבעיות שונות

חנות לקוסמטיקה טבעית

בחנות רוזליין תמצאו מוצרי קוסמטיקה טבעית לטיפול במגוון בעיות בריאות